Warning: Unexpected character in input: ' in /home/users/bojarski/public_html/wp-blog-header.php on line 22

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/users/bojarski/public_html/wp-blog-header.php:22) in /home/users/bojarski/public_html/wp-content/plugins/contact-form-plugin/contact_form.php on line 852

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/users/bojarski/public_html/wp-blog-header.php:22) in /home/users/bojarski/public_html/wp-content/plugins/contact-form-plugin/contact_form.php on line 852
Ochrona danych osobowych | bojarski.net.pl

Ochrona danych osobowych

Kancelaria posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu procedur związanych z ochroną danych osobowych w przedsiębiorstwie. Realizujemy także audyty ochrony danych w wielu przedsiębiorstwach. Dr Katarzyna Schmidt-Kwiecińska prowadzi szereg szkoleń specjalistycznych dla przedsiębiorców z tego obszaru. Zwracamy uwagę, że dbałość o ochronę bezpieczeństwa informacji jest procesem ciągłym i poza etapem wdrożenia, wymaga wykonywania dalszych czynności w czasie.

Do wykonywanych przez Kancelarię czynności należy:

  • opracowywanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji;
  • opracowanie Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym;
  • opracowanie Polityki Kluczy;
  • przygotowanie umowy o powierzeniu do przetwarzania danych dla kontrahentów oraz klauzul do umów;
  • przygotowanie wzoru zgody na przetwarzanie danych;
  • przygotowanie klauzul na stronę internetową i do mailingu odnośnie ochrony danych;
  • przeprowadzenie powołania Administratora Bezpieczeństwa Informacji;
  • zgłoszenie ABI do GIODO;
  • szkolenie z ochrony danych przygotowane przez ABI dla pracowników;
  • przygotowanie upoważnień dla pracowników i stażystów do przetwarzania danych;
  • przygotowanie ewidencji powierzenia danych;
  • przygotowanie rejestru zbioru danych.

Proponujemy nadto zintegrowanie Polityki Bezpieczeństwa z Regulaminami Wewnętrznymi obowiązującymi w firmie.

Procedura wdrożenia wymaga spotkania z pracownikiem oddelegowanym ze strony Klienta do udzielenia informacji Kancelarii oraz wypełnienia formularza.

Istnieje możliwość objęcia przez  radcę prawnego z Kancelarii funkcji Administratorów Bezpieczeństwa Informacji w przedsiębiorstwach. W takim przypadku sprawujemy bieżący nadzór nad ochroną danych w firmie i realizujemy bieżące czynności.

 


Copyright 2011, Bojarski - All right reserved.